Oznake

Danas vam neću pisati o kompozicijama koje su se našle ovde, ni o kompozitorima koji su ih napisali.
Danas pročitajte zašto sam se opredelio za neke od njih.

Musorgski – Slike sa izložbe – Balet pilića u ljuskama

Pilići su, u stvari, trebali da bidu moj prvi predlog. Ali, praznici su praznici, pa su i predlozi za 1. i 2. januar bili u novogodišnjoj atmosferi.
Hteo sam da Pilići budu prvi zato što je to poslednja solo kompozicija koju sam ja javno izveo (ako se izuzme onaj moj pokušaj sviranja horne, ali o tome na Smešnoj strani, možda – proverite 1. aprila :-)
Nastup je bio u vrtiću, pred publikom od 3 do 7 godina. I, mogu da se pohvalim – sala je bila puna :-)

Mario Kastelnuovo – Tedesko – Koncert za gitaru i orkestar

Koncert za gitaru sada sviram (igram se orkestra) sa kolegom iz Sente. Imao sam vrlo malo vremena da navežbam ceo koncert pre početaka naših zajedničkih proba. Mnogo je lakše kada već poznaješ delo. Ja nisam.
Zato postoji Youtube. Pronašao sam snimak, poslušao i…nisam prestao da ga slušam. I baš uživam da ga sviram.

Prokofjeva Tokata je bila deo mog maturskog koncerta, i to poslednja kompozicija na programu.
Glisando na poslednjoj stranici često nisam uspevao da izvedem kako treba.
Zato sam pauzu između prvog i drugog dela koncerta iskoristio da to mesto još malo navežbam :-)
Prijatelj koji je kasnio na koncert i stigaio tek na drugi deo mi je kasnije rekao da je od početka Njegoševe ulice do škole slušao nekog ko besomučno svira jedan isti glisando :-)
Ako vas zanima, taj deo je na koncertu bio odličan :-)

Toliko za sada.

Uživaj!
Saša

