Oznake

predložila Isidora Vlček

Prvi dan februara rezervisan je za još jedan predlog naših učenika. Nadam se da će njihovih predloga u februaru biti više nego u januaru 🙂

Pre svega, Isidorin komentar na „početak rada“ bloga:

„Prvenstveno nam je jako drago što se neko latio posla i napravio nešto gde bismo mi, kao mladi muzičari, mogli da razmenjujemo znanja i iskustva na temu klasične muzike.“

A sad  –  Mesečina:

Jedna zanimljiva priča je vezana za ovu kompoziciju:

Aleksandra Đurin je učenica drugog razreda srednje muzičke skole ‘Isidor Bajić’ i svira klavir 8 godina. Njen najveći kvalitet u sviranju klavira nije koliko dugo ona njega svira, već sa kolikom količinom ljubavi i emocije ona iznosi odnosno interpretira svaku kompoziciju.

Jedan dan smo se nas dve našle ranije u školi da bismo ponovile italijanski za kontrolni. I naravno, čim se muzičar nađe u istoj prostoriji sa klavirom neće uraditi ništa drugo no sesti i zasvirati. Do tog trenutka, ja Aleksandru nikada nisam čula kako svira ovu kompoziciju. I tako je ona sela za klavir i počela da svira. Kako je ona započela kompoziciju, tako sam ja prestala da čitam italijanski i prepustila se muzici.  Ponesena ovom kompozicijom, okrenula sam poslednju stranu sveske i počela da pišem. I slovo po slovo, reč po reč, nastao je sastav za koji nikada ne bih rekla da će tako dobro zvučati i da će se toliko dopasti ljudima. Pročitala sam ga meni dragim osobama i bili su oduševljeni. Sa kolikom emocijom je Aleksandra svirala, sa tolikom emocijom sam i ja pisala. I to ljudi prepoznaju i osete. Ovo izvođenje me je nadahnulo i inspirisalo… I tako svaki put iznova i iznova. Kad god čujem ovu kompoziciju…

Zato svakom čoveku koji pročita ovo moje pisamce, toplo preporučujem da posluša ovu kompoziciju.

I verujte mi, necete požaliti.

Do skorog viđenja…Budite mi nadahnuti…

Isidora Vlček

Mali dodatak: Mesečina je stav iz Debisijeve Bergamske svite.

Ne zaboravi da glasaš!

