Oznake

,

HVALA!

Pre svega hvala vam. Mnogo vam hvala. Svima. Jako sam ponosan što je moj poziv da pomognete mojim prijateljima (da Majamisty TriO ode u Kan) urodio tolikim vašim odzivom. 650oro je videlo članak,na FB je bilo 91 deljenje….desilo i ovo:

1Epilog ovog mog apela i akcije vaše dobre volje sačekaćemo do 15. decembra. Tada se definitivno odlučuje koja dva „benda“ su dobila prolaz. Prolazi jedan bend plasiran od 1-10 mesta i jedan bend od svih prijavljenih. Majamisty je drugoplasirana. Za sada.
Obavestiću vas kako „smo“ prošli. 🙂

Drugo što traba da znate je da, za sada, brišem ono „Učenici Muzičke škole “Isidor Bajić” iz Novog Sada će vam svakoga dana predložiti po jedno delo klasične muzike koje možete da poslušate.“ sa naslovne strane bloga. Za sada su učenici malo zakazali, a ja ne bih voleo da posetioci bloga budu u zabludi – za sada samo ja uređujem sve predloge i za sve sam ja kriv.

Uživaje 🙂

Ili oprostite 🙂

Takođe brišem i podnaslov – predlog iz Bajića.  Predlozi su moji i, povemeno, bude i predlog gosta – autora (što je, do sada, bilo odlično prihvaćeno – Tarja je najbolji primer).

A sad – novembarski „hitovi“(klikni na sliku da poslušaš predlog):

Predlog x 2

Br. 1 – Sergej Prokofjev – Peća i vuk

Br. 2 – predlog Tarje Mitrović: Oskar Merikanto – Letnji valcer

oskar

Izvođač

Pavle Krstić – klavir

Pavle je đak naše škole i njegovo izvođenje nije bilo u okviru kategorije Izvođači. Ali je „njegov“ članak najposećniji, najzvezdaniji, najlajkovaniji. Pa sam odlučio da ga proglasim za pobednika (novembarskog) u ovoj kategoriji – nadam se da namate ništa protiv.

PavleFilmska muzika

Šindlerova lista – John Williams

Hvala! (sa drugih blogova)

Jadranka Stojaković – Sve smo mogli mi

predložila Dollybel

I, kao dodatak, poslušajte Majamisty TriO (opet kliknite na sliku):

Uživaj!

Saša

