Predložila Tijana.

Često slušamo o istinskim vrednostima, ,,pravom putu’’ za svakog od nas, prioritetima kojih se moramo držati…
004_jgMotivacioni citati vrebaju iza svakog ćoška, priručnici za srećan život okupiraju knjižare, a life coaching je postala profesija.  Pa ipak, čini se da čovečanstvo nikada nije bilo nesrećnije, užurbanije, aritmično.
Poslednjih nedelja i sama sam ušla u ,,nemam vremena’’ začarani krug.  Mejlovi koji se kao začarani crnom magijom množe, malo sna, nedovršen doručak, sve kraći razgovori sa najdražima i sve više vremena uz zadatke koji su tako često pomalo beskorisni.   Dok sam radila  na jednom iz kategorije ,,beskorisnih’’ moja plejlista je stigla do pesme ,,Enjoy the ride’’ britanskog indie-pop benda Morcheeba.
972045_4817424995300_2058141690_nPesma nije donela vrtoglavi preokret u mom pomalo preispunjenom studentskom životu, ali sam pevušeći pesmu (da, došlo je do privremenog prekida u radu) utkala u podsvest mantru: ,,stop chasing shadows, just enjoy the ride’’ (prestani sa jurenjem senki, uživaj).
S obzirom da bukvalnim prevodom ove pesme dobijamo sliku ne tako primernog gradjanina, verovatno ne 970098_4817444035776_588106885_nveoma vrednog, sa niskom dozom ambicija, predlažem vam dozirano konzumiranje ove pesme; kada je dan siv, nagomilana hrpa papira se uz sav trud ne smanjuje, ili za onih pet minuta u danu koje velikodušno poklanjate sebi.
Nadam se da ćete uživati  u pesmi, i da vam će vam moje fotografije sa jedne od pauza između časova (zaista jesu pauze, predavanja se nikada ne preskaču) barem malo ulepšati dan!

971588_4817444515788_1482204594_n
Do skorog slušanja,
Tijana