Oznake

,

Izvođači: Copenhagen Clarinet Trio

Søren Birkelund, klarinet
Ulrikke Høst-Madsen, violončelo
John Damgaard, klavir

Ono što je Betoven nazivao svojim idejama, nisu bile puke melodijske misli, nego predstave o sveukupnom muzičkom razvoju. Bile su to prave klice živog organizma koji će tek da izraste, predstave koje su sadržavale temelje za sve mogućnosti budućeg razvoja.

„Sve šumi, bukti i zvuči u meni, dok mi se konačno ne iskristališe u vidu notne forme. Moje muzičke misli izgledaju mi kao da su opipljive. Nosim ih u sebi dugo, veoma dugo, pre nego što ih stavim na papir. Mnogo toga menjam, odbacujem i pokušavam tako dugo dok nisam sasvim zadovoljan. U mojoj glavi, zatim, počinje obrada: muzičke zamisli se šire i sužavaju, idu u visinu i u dubinu i s obzirom da znam šta hoću, temeljna ideja nikada me ne napušta. Uspinje se i raste, vidim i čujem sliku kako stoji prada mnom, kao da je nastala iz jednog kalupa, tako da mi preostaje samo posao pisanja.“

Uživaj!

Saša