Oznake

Braći (i sestrama)

Stičem utisak da sam u poslednje vreme pomalo sebična i da Tijani se piše  predlozi postaju previše intimni, prateći trenutno stanje duha i životnih (ne)prilika (pogađate) mene.   Sigurna u odluci da predlog za ovu nedelju bude što distanciraniji od mene same, došla sam u situaciju dugog premišljanja i nezadovoljstva sopstvenim predlozima.  Zbog toga ste osuđeni na još jednu stranicu muzičkog dnevnika Tijane Krstić.


Danas imate priliku da upoznate Angusa i Juliu Stone, mladi australijski duo.   Stoneovi su se pojavili na muzičkom nebu 2006, i od tada dokazuju da je pažnju moguće privući i bez skandala, gostovanjima u besmislenim emsijama, provokativnim tekstovima ili veštačkom ekscentrišnošću.   Osim što stvaraju pitku, jedinstvenu i kvalitetnu muziku, poseban akcenat stavljam na činjenicu da su ovi mladi ljudi brat i sestra, a povezanost i bliskost ovo dvoje je lako uočljiva u njihovom opusu.
Nadam se da će vam se Angus i Julia dopasti i želim vam da, ukoliko ste u mogućnosti , snažno i bez zadrške zagrlite svoju braću i sestre, a ja mog brata grlim ovim putem.


Do skorog slušanja,
Tijana