Pozdrav drugari!

Dugo se nismo čuli, čitali, videli…

Ja sam kriv🙂

Malo sam se posvađao sa svojim drugarom Windowsom. Kako i ne bih, kad nije hteo da me sluša. Uopšte. Sad se družim sa njegovim bratom blizancem. I dobro se slažemo.

A u međuvremenu sam se ponove sreo sa RASPUSTOM. I lepo smo se slagali. Svo vreme smo provodili zajedno. Svi mi, porodično. I uživali smo.

Nadam se i vi🙂

Tako da …. uskoro, eto mene ponovo da vas „smaram“ raznom muzikom. Od februara nastavljamo. Sve po starom. Do tada ćemo se podsetiti nekih lepih „pesmica“ koje ste voleli.

Hvala svima na lepim željama – novogodišnjim, rođendanskim, svakodnevnim…. Oprostite što vam nisam odgovaro blagovremeno, ali kažu da nikad nije kasno. Nadam se da su u pravu🙂

Sad kad sam se vratio u „komšiluk“, svratiću i do vas. Uskoro.

Umesto izvinjenja:

Uživaj!

Saša

PS. It is I🙂